Garantie & klachten.

Lytse Boef maakt alle artikelen met veel liefde en we controleren alle onderdelen op kwaliteit. Maar waar mensen werken, worden helaas ook wel eens fouten gemaakt. Daarom geven wij  3 maanden garantie op artikelen van ons eigen merk vanaf het moment van aanschaf. 


Het is belangrijk om te weten dat bijna al onze producten gebruiksvoorwerpen zijn. De garantie is dan ook alleen op bij gebreken die niet te wijten zijn aan het gebruik van het product. Schade door het (verkeerd) gebruiken van onze artikelen wordt dus niet vergoed.  

 

Heb je een artikel bij ons gekocht van een ander merk? Zoals Sebra, Bibs of Mushi? Dan verloopt de garantie via hun. wij kunnen hier uiteraard in bemiddelen, maar rechtstreeks contact met de fabrikant/merk kan ook om zo een stap over te slaan.

 

Heb je een kapot artikel en wil je weten hoe nu verder? Mail ons aub met uw ordernummer, duidelijke omschrijving en duidelijke fotos naar info@lytseboef.nl

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lytseboef.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.